|-)

Hej!
Skrev ett inlägg igårkväll men det publiserades visst aldrig.. Jag åkte in till helsingborg igår iallafall & gick där med sandra & sandra. Sen 17.20 skulle jag på min första teorilektion på körskolan och sen var det kalas hemma hos min farbror.

JÄVLA FULLMÅNE! om man kan uttrycka sig så?
Har sovit så jävla dåligt inatt. Har sovit i någon stund och sen vaknar jag igen, så jävla jobbigt. Så jag vaknade kl 5 av en mardröm och sen ville jag inte somna om för att det var så läskigt! Så jag gick upp då och klev in i duschen och gjorde vid mej och så. sen tog jag bussen till skolan typ 7.07 ;) Jag tror att det är fullmånens fel att jag sovit så dåligt inatt. Brukar lixom göra det ibland när det är fullmåne och det är jätte jobbigt!
Idag hade vi bara nationella i engelska B. Kul att man sovit då lixom?! Och det gick typ skit för mig idag...
När jag kom hem så tog jag en bit av pizzan som blev över sen igår & så kollade jag, syrran och micke på vi hade iallafall tur med vädret, hahaha!  Har aldrig sett den innan. 
Just nu så lider jag av sömnlöshet, eller vad det heter? Men har inte ro för att sova, hehe! Så ikväll blir det nog lungt & sängen tidigt faktiskt?

Iockmed att det kludda med bloggen igår så ska ni få gårdagens outfit idag istället som jag lovade er! ;) 
Enjoy!   


hallå du knasiga min! ;P
Jag älskar min kavaj (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0