Dissarn

Fy fan vilken dag altså, har typ suttit vad datorn hela dagen när det varit så fint väder ute. Men men.. Det tar jag igen sen! ;) Fann faktiskt en ganska så billig biljett till mallis från den 30/6-17/8 det hade varit najs! ;)
Nej, nu är jag seriöst dödstrött!! så nu ska jag gå och fixa lite blekningsmedel i min tandskena sätta in i flabben och sen ska jag snacka lite med john blund (:
Just det, dissa ju söndagsparty idag, iockmed att jag hade super mycket att göra ikväll :( men får se det på weben sen istället!
PUSS :*

Här kommer några bilder från i går (:

Vi fick låna ia´s nagelack, hur cooolt som helst! Och det stället vi drog till
sen på natten, där var uv ljus så våra naglar var snyggast!
Fast var tvungen att ta bort det precis, kan ju inte komma så till skolan i morgon :P


Älskade söta malin! <3

Nattamaaaaad!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0