Saturday night!










Som ni ser på bilderna så hade jag sjukt kul igår! Malin cykla hit och tog med sig några öl och sen kom alex också! ;D Vi satt i köket med mamma och snacka hela kvällen och skratta som fan! Vi gick in till skolan lite senare för att få lite frisk luft. Vi gunga och snacka & skratta ännu mer! När vi kom hem igen så var åb & malin hungriga så jag värmde upp lite lassange & pirog till dom. Runt 3 tiden gick vi och la oss. Jag och malin  delade på en 90 säng, haha!  Men sen när Åb stuckit och jobbat så krvla jag upp i min säng. Jag och malin vakna igen vid 12 tiden, så himmla skönt!
Usch, jag måste verkligen skärpa mig och inte dricka allt för ofta. Lixom det är 3 ggr inom 10 dagar typ, inte bra! Men nu ska jag hålla mig till den 5 juni ;)
Nej, nu ska jag gå och fräscha upp mig lite och sen måste jag plugga :(
(där finns även en film om när jag öppnar en ölburk, kanske kan ladda upp den sen? ;D)
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: emma,

snygga skor,kolla gärna min har nyss startat den med massa pyssel, secondhand m.m :D

2009-05-24 @ 16:19:34
URL: http://broccolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0