Style by stars

Vet ni vaaa?
Jag beställde precis klänningen från style by stars som jag snacka om för någon dag sen. Ville så gärna ha en annan klänning också men där fanns tyvärr inte i min storlek. Den försvann precis när jag skulle beställa typ :( men men... Jag har en klänning iallafall. Har jag tur så kommer den på onsdag, måste ha den innan fredag iallafall då jag fyller 18, wiiihooooo!! ;D
Ikväll har jag ett mål faktiskt. Det är att göra klart svenskan. Har typ redan skrivit det för hand men läraren ville ha det datorskrivet så jag får vell försöka fixa det ikväll. Men först så ska jag titta på så ska det låta & kanske äta en bit choklad? ;)


Vilken tur att jag beställde den så fort som möjligt! För att var inne och kolla precis
och där finns nog bara en klänning kvar i storlek 38. Jag tog den sista 36an.
Jag ligger mellan 36 & 38 men iockmed att denna klänningen ska sitta tight
så är det nog bättre med en lite mindre storkel iockmed att jag inte har så stora
bröst ändå. Så vill du också ha denna klänningen så passa på.
Jag betalade sammanlagt 162:- ink. frakt, nästan gratis när jag tänker efter ;)
(jag köpte ju den såklart på rea, för att den har kostat 349:- innan)
*Hoppas nu att den passar!! (: Bild kommer senare när jag fått hem klänningen.
Men när jag såg bekräftelsen så såg jag att jag hade skrivit fel på den sista 
siffran i postnumret.. men mamma & pappa sa att det nog inte var några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0