Stress

Usch, vad är det som händer? Jag börjar bli riktigt rädd. Har ju varit fri från skolan sen en vecka tillbax och direkt när jag kommer till skolan slår hjärtat extra slag och jag känner mig stressad till max, jätte jobbigt. Men jag vet vaktiskt inte vad det beror på? Allt ljud som går i korridoren, eller att man har så mycket att tänka på innan sommarlovet?
Idag hade vi bara svenska då jag & sandra x2 jobba lite med vårt projekt. Ska lixom **** på onsdag så idag ringde vi runder för att få allt bekräftat ;)
Nej, nu tuta precis micron hoppas min lassange e varm nog.

Förresten fick mitt linne idag som jag vann hos Kan Dee. Bild kommer senare ikväll!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: jennifer

Kika in hos mig & lämna gärna en kommentar! :)

2009-05-25 @ 17:26:36
URL: http://screamaimandfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0