Sen uppdatering





Somsagt så blir det en liten sen uppdatering såhär på kvällssnåret för att jag har typ haft fullt upp hela dagen. Först så gick ju jag och mamma hem till mormor, det blev en snabb fika. Det var så gulligt för att när vi kom så kramade jag om henne så sa hon, det var så längesen man såg dig. Så jag bara jag tänkte också på det för någon dag sen, jag älskar min mormor!! Sen tog vi bilen och körde mig till jobb. Jag jobba en timme och sen satte jag mig i förarsätet och drog iväg, haha! ;D Jag övningskörde idag till min syrras kille för att hon var där och vi ville se Mickes nya valp men tyvärr så var har ute och jaga för tillfället. Så jag och mamma klampa in i huset och snacka lite och gick en husesyn ;P Sen körde vi igen, eller rättaresagt, jag körde igen.. Vi var i närheten av där min morfar växte upp så jag ville köra dit och titta, först så körde vi typ fel så jag fick köra och vända och sen kom vi in på någon jävla kostig inne i en skog och sen på en åker typ, haha! Men när vi nästan kört hela stigen så sa mamma, ja vi kanske skulle kört in där istället, på en annan smal väg. Men vi pallade inte köra tillbax så vi körde hem igen. Och jag satt och sjöng strippclub iockmed att radion inte är den bästa i mormors bil! ;D Jag är så rolig när jag kör, för att tycker jag att jag växlar bra eller svänger bra eller allmänt gör något bra så säger jag det högt för att känna att jag är duktig och blir tiktigt stolt över mig själv ;)
När vi kom hem sen så käka jag en Kiwi & en passionsfrukt, muuums! Var så hungrig men mamma höll på men maten så jag ville bara ta något lätt. Under tiden så bläddra jag i hänt i veckan # 18 och ser mig själv, haha! ;D Villket påminde mig att jag måste gå till banken för att lösa ut min check ;)
Ikväll så körde jag, syrran & micke till maxi för att panta burkar och köpa lite snax. Var typ inte alls sugen på godis, känns som att man har förätit sig på det.. Så jag ville ha chips istället och hör och häpna jag fann cream cheese chips. Har typ inte käkat dom på flera år, de är lixom farligt goda! Under kvällen så slog jag även en pling till sandra och vi snacka sisådär 30 min om hennes fredags kväll. VILL HA FREDAG NUU! Sen har jag även kollat på se upp för dårarna. Mamma ville se på den för att den gick på TV men så kom vi på att vi kan ju lika bra starta den i DVD spelaren och kolla på den där så vi slipper all reklam. ÄLskar verkligen den filmen, den är så jävligt bra gjord altså.
Oj, vad långt detta inlägget blev. Nu ska jag iallafall borsta tänderna och kolla på bilar. Har lixom en hel del grejer jag måste fixa i morgon.
PUSS & godnatt! :*

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aaaaw tusen tack gumman!





Vilken jäklans snygg bil, den vill jag ha!!

2009-05-10 @ 00:42:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0