Plugg söndag

det är super fint väder ute men jag får sitta inne på mitt rum och plugga :( Håller just på med psykologi, det är rätt så kul, för att man får komma med egna tankar och inte så mycket fakta, det är najs! Men funderar på att gå ut och sova någon timme i solen för att jag är svin trött ;P Har typ sovit 4 timmar i natt & jag måste ju vara pigg till söndags party ikväll ju! ;P
ska se ifall jag kan ragga några bilder av malin sen från igår. Ni måste bara se mina cooola naglar ;)
Jo, en rolig sak! Min blivande körlärare ringde mig idag. Så nu är min första körlektion bokad 10/6 kl. 10.15 ;)
Nej, nu ska jag bara in och se om man kan finna någon flygbiljett till mallis, sökandet pågår!
C ya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0