ooh happy day!

Vilken dag altså, den har varit för jävla bra!
Bara för att det bara är lördag


Bara för att mina snygga vita jeans passade mig.
har typ varit så orolig hela vintern ifall mina vita jeans som jag fick av mamma
förra sommaren skulle passa mig. För att i höstas så satt dom sjuuukt hårt
runt magen bara för att de gå så högt upp. men de sitter lixom så perfekt iockmed
att har man ett linne/tee över så syns det inte att byxorna gå så högt upp.
Så jag var såklart helt överlycklig för det..

Sen stack ju jag och mamma till nyöppnade gina på familia och där kunde man
köpa dom chinosen som jag kollat på sjuukt länge för bara 149:- har lixom ett
par lika dana fast i mörkgråa men jag har inte velat köpa dom i beiga för 300:-
snåålis här ja!! Så jag var bara tvungen till att slå till idag! (:


På MAXI så plockade jag på mig en massa frukt och frusna hallon
så när jag kom hem så gjorde jag mig en moothie på banan, kiwi & choklad yoghurt.
Muuuums!!


När jag satt i köket så blev jag helt plötsligt sugen på öl så jag fick en av pappa
nu är jag inne på min andra och sitter och dricker för mig själv. Syrran har förferre
ute på terassen, funderra på ifall man ska ut och joina dom? Och få en öl av
syrran som sitter där ute med ett helt flak.


Malin var så söt och skicka ett mess innan och fråga ifall jag skulle med till
malmö i morgon för att hennes kille har tagit körkort, faaan vad kul det ska bli!
Så får nog komma i säng tidigt ikväll så jag orkar palla mig upp i morgon.
Fattar ni nu varför dagen är så jävla bra?
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sääändie

jag vill också köpa chinos! :O

2009-05-02 @ 20:57:03
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0