Onsdag?

Tjena snyggingar!
Idag har jag bara tagit det lungt, rakat benen & kollat på ellen. Var gång jag kollar på hennes show så stängs allt runtomkring och hela jag är nästan i burbank och kollar pådet live, helt sinnes!! ;D
Somsagt så är jag ledig idag igen, är så rastlös men måste plugga så får vell sätta igång snart men man måste faktiskt också njuta lite av sin ledighet ;)
Idag har jag även kollat på flygbiljetter till mallorca i sommar. Snacka med Laura igår och hur söt är inte hon? Jag frågade henne vad hon skulle göra i sommar så don bara, vara med dig! Jag bara älskar den bruden altså!!
Nej, nu ska jag ta min starbucks mugg och fylla den med kaffe sen blir det till att skicka lite mail och så..


Dagens softish outfit ;)
också lilla toffsen på sne.
Idag kallar mamma mig för lilla my, haha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0