KAN DEE

Jag har följt en mycket speciellt blogg nu ett bra tag. Det är en tjej som ritar så sjukt bra & jag är såååå avundjuk på henne att hon har den talangen, du kan vell dela med dig lite? ;P Denna underbara tjejen kallar sig för KAN DEE! Jag börja följa bloggen några veckor innan hon slog igenom riktigt stor & jag blev jätte glad för hennes skull. Nu så ritar hon underbart snygga teckningar och sen trycker hon dom på linnen. Jag har funderat på att beställa men en fattig student som jag är så är jag så himmlans snål. Men just nu så lottar hon ut en av sinna snyggaste linnen och jag vill såååååå jätte gärna vinna detta underbart snygga linnet. Jag tycker det var lite fräckt en gång för att hon har designat för LINDEX då dom hade kanpanjen rosa bandet. Kan dee vann och hon gjorde en grymt snygg tee som jag såg någon bära i helsingborg för några månader sedan. Det första jag tänkte var, guuud där är ju den tee´n som kan dee har designat och jag följer hennes blogg. Hur coolt är inte det?
Och detta linnet ni ser på bilden är ett av de många snygga linnen hon gjort. Hade jag haft råd så hade jag lätt köpt detta. Men när jag såg att hon lottade ut detta så var jag bara tvungen att vara med och tävla! & linnena ser helt grymt sköna ut!
De nedersta linnena är de hon säljer nu 250:- styck inkl. frakt.
Innan jag dör ska jag iallafall ha ett linne från Kan Dee! Jag känner på mig att hon kommer träna stora pengar i framtiden, det var den första tanken jag hade. Jag tycker att hon kan ta sin tig och försöka starta ett eget litet företag eller försöka sälja sina kläder i butiker runt om i landet. Fast hon säljer faktiskt några av hennes linnen i västerås i en butik där, hur coolt som helst!
Som sagt klicka in på Kan Dee & var med från början för sen kommer hon bli en mycket stor betydelsefull person!
PUSS på dig :*






Kolla in denna snygga & talangfulla bruden!
Lägg henne på minnet för att en dag kommer hon slå igenom och bli stor!!!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Det är inte för sent! Blir jätteglad att du vill vara med ochtävla! Och OJ vad mycket fint du skrivit! Blir smickrad ända ut i tårna! Tusen tack ochmassor med kramar till dig!

2009-05-20 @ 00:19:55
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vilken snygg blogg;)

2009-05-20 @ 06:51:54
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: www.2tjejer1blogg.se

Tävla och vinn presentkort på H&M

www.2tjejer1blogg.se

2009-05-20 @ 11:30:54
URL: http://www.2tjejer1blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0