jävla väder!!

jag tar bussen kl 10 istället för vill inte komma inklampandes typ en halvtimme försent in på lektionen. Just nu sitter jag i köket och dricker lite kaffe för att piggna till. Min kropp är helt orolig. Vet ej ifall det är för vädret för känner mig alltid så dålig och orolig när det är sont äckligt väder ute, regn & blåst :( Har gått igenom mitt guide manus nu några ggr och känner mig rätt så säker så vet inte ifall det är det iheller..

Iallafall.. Som bekant så var jag ju och såg mån som hatar kvinnor igår. Det var faktisk förvånadsvärt många som var i biosalongen. Iockmed att den har gått på bio så länge. Där var iallafall 15 st säkert. Men skit samma om hur mång det var som såg filmen. Bra var den iallafall. Jag hörde mamma satt och småviska för sig själv om vad som skulle hända, haha! ;D För att hon & pappa har ju läst boken sen innan men inte jag.. Men jag kan verkligen rekomendera den!! Så satans bra gjord den var & skådespelarna, pheeew! Och scenerna dom var verkligen detaljerade. Det var vissa perioder i filmen jag kände hakan bara åkte längre och längre ner så att jag satt med öppen mun & gapa. Fast jag kom tp på att jag satt så efter typ någon minut, haha! Och sen viska jag för mig jälv, fy fan!! Ja altså jag kan verkligen rekomendera filmen starkt för er som inte har sett den. Ska lätt kolla på flickan som lekte med elden när den kommer ut i september. Mamma sa att den boken var bättre än män som hatar kvinnor. Men gud hur bra kommer den filmen då att vara? Helt sinnes altså!
Nästa film jag ska se på bio är ice age 3 med josefin!! Den har premiär den 1 juli hoppas att det inte är då hon är på malta, men annars så får vi ta det när hon kommer hem & om jag inte är på mallorca då? Jajja, den tiden den sorgen eller vad man säger, hehe!

Nej, nu ska jag gå och fixa lite så jag inte missar denna bussen också ;P
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0