I´m back!!

Hey, det var ett tag sen!
Som ni ser så har jag inte bloggat på några dagar & det beror på att jag har så satans mycket jag håller på att göra just nu. Har jätte många arbeten och sont som ska vara inne om några veckor. Lixom alla lärare lägger allt i slutet. Men iallafall nu ska vi inte tänka på skolan när jag ledig idag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag ;)
Så igår efter skolan så följde jag med sandra hem till sig. Men föst så gick vi en runda i helsingborg för att vi behövde gå några ärende. Jag behövde tex. gå på banken. Nu när jag är 18 så behöver jag ha en internet-dosa så att jag kan betala räkningar & allmänt ha koll på mina pengar utan att behöva gå till en bank automat. Vi fick oss ett gott skratt där inne iallafall ;D Där var 2st diskar eller vad man ska säga. Vid en stod en sjukt snygg man och i den andra en tjej. Vi ville komma till mannen men vi kom till tjejen istället & tur var vell det! För att när jag skulle säga min e-mail adress så bröt det ut helt altså. Min e-mail är ju blondinen....... och då börja sandra asgarva, jag med och sen hon i disken också, haha! Folk undra nog vad vi höll på med ;D
Hemma hos sandra skulle vi igentligen plugga lite och jobba med vårt projekt men det gick sådär :P Istället så var vi på besök hos hennes mormor & morfar och sen körde vi och handla och kolla på färjan och käka (;

Idag vakna vi vid 10 fast vi gick inte upp förräns lite senare för att vi var lite lata ;P  Men när vi väl kom igång så ringde vi runder lite och ja.. :P
Ikväll har jag varit på körskolan & vatt på min tredje teorikurs. Jag tänkte sluta gå på torsdagar för att jag gillar inte han som håller i kursen så hon som skulle hålla i kursen idag var sjuk så han som jag brukar ha fick hoppa in, aaah! Men det var faktiskt mycket roligare idag. Det var en roligare grupp och vi var inte så många också satte sig en riktigt snygg kille brevid mig. Så när vi skulle skriva upp våra namn så kolla jag ju såklart vad han hette, haha! Men elin då!! :x
När jag kom hem blev det ugly betty har inte sett det på ap-länge men man kommer snabbt in i det (:
Nu ska jag bara kolla lite på bloglovin har inte varit inne där på flera dagar så att det är proppfullt! Jag borde igentligen skämmas men det gör jag inte. Får radera alla inlägg och börja om på 0 igen ;)
Sen ska jag nog kolla lite på sex and the city!
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0