i korta drag.

hey hey!
sorry för att det inte blev något inlägg igår men pallade seriöst inte. Så ni kan få en kort sammanfattning av gårdagen nu istället. först var det skola, sen hem och göra mat. Var så satans sugen på tomatsås & mackaroner, så så blev det. Sen var det iväg och jobba & sen hem och kolla på färjan, älskar det!! ;D Sitta och fixa lite på datorn och sen sova.

Idag så råka jag snooza typ i 40 min så jag råka försåva mig då jag drömde en helt CP drömm ;D Att jag och mamma åkte på färjan och att det var typ som ett darorspel, hahaa helt sjuk. Så jag pallade inte strässa iväg till skolan så jag tänkte plugga lite här hemma istället. Så jag tänkte koka lite kaffe och när jag öppnar skåpet så faller alla tallrikar på mej och det sa bara pang! Mamma vakna och flög upp ur sängen och hjälpte mig att städa upp. Sen vakna syrran så vi satt och käka frule tillsammans, så mysigt! (: 
Ska snart ta bussen in till stan & skolan. Så måste gå och gör vid mig lite. fast duschat och sont gjorde jag typ redan kl 8 imorse... 
Men vi synes senare ikväll för slutar typ halv 4 idag.... Så ska ni få veta vad jag ska hitta på för något skojjsit ikväll!! (: 
PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0