Gårdagens äventyr

ja, det var såhär att jag tog bussen till billesholm för att småfesta lite med mina polare. Det var fest i parken & vi ville dit men lixom 120:- är lite saftigt!! Men där var ju ändå ett live band. Vi hade skit kul förra året när vi va där så vi stack tid igår också iallafall. Men jag betalade bara halva mitt inträde för att en kompis var snäll och pröjsa mig! ;D När vi väl kom in så träffa man en massa folk som man inte sett på jätte länge. Det var värsta gympasset, vi dansade natten lång tills dom stängde kl 1. Fast ingen ville att livebandet skulle sluta så alla bara en gång till, och alla bara dansade röven av sig! ;D
Sen kom ju problemet när det var dags att dra sig hemmåt.. Min sista buss gick 23.45, lixom det var kört för länge sen. Så jag och några skulle igentligen gå hem till bjuv, men vi fick sjute istället. Så påväg hem så var det jag & 3 killar, fan vad kul jag hade! Jag känner dom typ inte vet typ bara vem de är och han ena visste vem jag var och vilket hus jag bodde i, helt crazy! Hahaha! Jag kom gem tillslut iallafall med andra ord! ;D
Jag hade tyvärr inte med min kamera men där dyker säkert upp någon bild under dagarna som kommer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0