Blandade kännslor

Guuud altså vad jag har mått konstigt idag. På förmiddagen var jag helt deppig och helt gråtfärdig, ville bara sätta mig ner och gråta floder! Men jag höll masken och skullde att det var pga. min 18års kris, hahahah! ;D Men sen frammåt dagen blev det mycket bättre ;)  Vi var på möte som gick hur bra som helst och personen var hur gullig som helst och körde oss tillbax till stan för att det ösregna typ. Sen satte jag & sandra x2 på gammla waynes för att plugga. Sen gick jag in på åhlens och testa bikinin jag önskar mig & sen gick jag upp till mamma. Snackade lite med hennes chef om i sommar. Har ju sökt jobb på mallorca så ska se ifall jag får något?! Fast mammas chef tycker att jag ska ta chansen och bara sticka ner där spontant och söka jobb. Så varför inte efter midsommar, eller före?! Måste ju tjäna pengar. Sen stack jag till körskolan för att gå på min andra teorilektion. Ska aldrig mer gå på torsdagar för att den gubben är så seeeeeeg! :(
OJ! är klockan redan över 10? Tiden bara springer iväg. Men jag ska nog snart gå och lägga mig så jag pallar med morgondagen! ;) Först är det skola, sen hem och städa rummet, fixa till sig, förferre hemma hos mig och sen bär det in till helsingborg ;D Just  nu är jag pepp till tusen och hoppas att ingen förstör min födelsedag!!
Usch, mår lite konstigt just nu, är helt varm om kinderna, jag fryser och mår lite illa. Syrran trodde att det berodde på att jag var nervös. Men det tror inte jag. Har typ inte ätit något idag så saknar typ näring eller nått. Men ska ändå gå och lägga mig nu snart. Så hoppas det går över!!!!
PUSS :*


IMORGON FYLLER JAG 18, SKÅÅÅÅL!
just det, får inte glömma att lägga min present som jag köpt till
mig själv under sängen innan jag gå och lägger mig.
Så det bara är till att plocka fram den och lägga den bland de andra, haha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0