Hej mamma! nu har jag färgat håret igen.

Goder afton!
Imorgon är jag ledig och det ska bli hur skönt som helst! Det är en sak som jag inte fattar att när man är ledig nästa dag så är man typ aldrig trött på kvällen som man skulle varit om man går i skolan istället. Det är svårt att förklara men ni fattar säkert.
Har typ nästan precis färgat håret. Jag vågar inte fäga det för mörkt så det fick bli den färgen jag har haft innan. Jag & syrran stack även till netto där jag fann mig grynet filmen & hello kitty plåster. Har haft dom plåsterna innan och dom är super bra!
Just nu sitter jag och chattar med sandra på facebook, måste lära mig nu ju ;P Vi ska hjälpa varandra med några frågor har nämnligen turism prov på fredag..
Här kommer några bilder från dagen

ressultat, kanske kommer ett bättre i morgon?
Man kanske inte märker någon skillnad men jag tycker
det ser lite mörkare ut iallafall.


TA INGEN SKIT!

Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 06:57:35
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Sara

Grynet äger ;)

2009-04-02 @ 20:38:56
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0