ikväll tar cirkusen slut!

Det blir nog att jag stannar hemma ikväll. Ska kolla på melodifestivalen men det är dock några jag saknar som cookie and beans - what if, den låten är bara så mysig och sen saknar jag BWO, Velvet, lili & sussie var också rätt så bra. Men igentligen så skiter jag i allt, tycker bara det är roligt att höra så många bra låtar. Dom som jag spelat mest är Molly & EMD. Jag hade jätte järna velat höra Mollys låt på engelska, tror den hade varit snäppet bättre då ;P Sen det har ju varit mycket snack om ugglans låt. Men jag kan inte uttala mig för att jag har inte hört den. Anledningen är att jag inte klarar av den människan & har aldrig gjort. Men jag har typ bara hört snälla, snälla, snälla för att folk har sjungit den. Jag vill inte höra låten iheller för att jag vill gärna ha kvar min hörsel i några år till. För att hennes röst skär som glas i mina öron, därför kan jag inte lyssna på låten.
Jag tog precis ett litet break från nagelfixandet. Håller lixom på att fixa till mina naglar lite. Har ju beställt en massa saker från oriflame till naglarna som en kräm som mjukar upp nagelbanden, lack som gör att naglarna växer snabbare, base nagellack som gör att nagellacken sitter bättre, en vit penna som man målar under naglarna med så dom blir mer vita, ett överlack & ett hardnerlack som gör att naglarna blir typ stenhårda ;)  

oooh, jag ju glömt att lägga upp dagens outfit idag, så här kommer den! (:


Jag hatar verkligen min kropp! Jag kan beskriva den med mindre än 10 ord, långa ben, kort överkropp, breda & spetsiga höfter. Jag tycker det är hur snyggt som helst med att stoppa ner tröjan/linnet i byxorna men jag har det problemet att det alltid ser så dumt ut på mig & jag hatar det! Jag kan bli riktigt arg på mig själv när jag ser min kropp i spegeln. När jag står i profil så tycker jag inte att jag ser så värst tjock ut men när jag ställer mig rakt framför spegeln så ser jag en tjockis, jätte jobbigt. Har funderat flera ggr at gå till en psykolog eller nått för att få bättre självförtroende när det gäller min kropp & speciellt mina höfter.. För att dölja detta brukar jag använda mig av koftor eller liknande. Jag brukar aldrig heller gå med låga jeans för att då väller höfterna över byxkanten, så därför gillar jag acnes jeans för att dom är lite högre i midjan. har ett par som är mina älsklings jeans, men vågar inte använda dom så mycket nu för att dom är användna så flitigt att dom är jätte tunna vid röven och är rädd att dom ska spricka eller gå sönder, haha ;P
Men men... Här har ni iallafall dagens outfit

chinos & kofta - gina
linne - H&M



Nu ska jag gå och kolla på melodifestivalen och fortsätta med mina naglar.
är igentligen kissnödig men väntar tills ugglan ska sjunga så jag kan gå iväg då och sätta någon annan musik i öronen medans hon håller på att ta dö på svenska folket. Så jag kanske ska sätta in handsfreen i mobilen redan nu så jag bara kan sätta in pluggarna i öronen när det är snabb genomgångar och sont shiiiit! ;)
 
Ha en nice kväll allesamman!!
PUSS :*  


Kommentarer
Postat av: Lisa

klarar inte heller av ugglas, men det får man skit för...

2009-03-15 @ 10:44:53
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Lollo

snygga chinos!

2009-03-15 @ 11:08:19
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0