eart ahour, (typ svengelska)

Är jag dålig på att uppdatera eller är jag dålig på att uppdatera?
Men som jag nämde i förra inlägget så har jag typ haft fullt upp idag. Men dagens höjdpunkt var ändå ikväll! Jag mötte upp sandra runt 6 tiden (hennes kusiner bor i samma by som mig, så hälsade hennes mamma på dom så passa sandra på att gitta hem till mig) Vi började med att plugga lite psykologi, har prov på måndag. Men det övergick snabbt till att planera vår göteborg resa som går av stapeln om typ 1 vecka!! Det kommer bli en hel del shopping men även lite utflykter, haha!
Vid 20.30 hade vi vår lilla earth hour ;D Jag släckte till mina fiskar & många lampor i huset men datorerna & tv´n stod igång, haha! Jag och sandra satt iallafall med laptopen & hade tända ljus, riktigt mysigt faktiskt. Så vi bidrog lite iallafall ;P
Sandra stack hem för ett litet tag sedan och det blev så tomt så ska nog gå och lägga mig nu. Känner att jag har rätt så bra koll på mitt pluggande så ska gå och lägga mig i sängen och läsa ut min bok så jag sedan kan skriva en bokressension i morgon så mitt arbete kan bli klart någongång ;P
Ska även jobba i morgon, blöööööööööö på det!! Men skönt att det bara är 2 söndagar kvar sen blir man fri ;)
Här kommer 2 bilder från kvällen som jag tycker ni kan få ta del av!

Här sitter sandra och surfar ;P
vi är inne på GBG´s hemsida för att få lite tips om vad vi kan hitta på när vi är där uppe!



Här ser ni min nya snygga hello kitty tattoo, made by sandra
fast man kan tro att jag har har varit i Miami och gjort den, miami ink. ;P
Sorry för att bilden inte blev så bra men vi hade faktiskt earth hour
så vi fick använda oss av laptopens sken ;D

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår älin :D<3

2009-03-29 @ 11:42:50
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-03-29 @ 12:24:19
URL: http://lkarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0