turn around...

Mitt uppe i mitt CV-skrivande så ringer min kära mormor och vi snackar ett bra tag och jag tycker att hon ska köpa sig en tv-tidning ;P Sen tog jag mig ett break för att ringa till mamma och be henne köpa hem lite godsaker så vi kan fika lite ;)
Musikunderhållningen idag leds av bonnie tylor, jag tycker hon har en mycket intresant röst och så många bra låtar som holding out for a hero, total eclips of the heart & it´s a heartace m.f som jag sitter och lyssnar på just nu (:
Nej, nu ska jag gå och brygga lite kaffe!
PUSS på er! :*


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

2009-03-14 @ 15:35:09
URL: http://improveme.se/andreas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0