tillbaka till verkligheten!

Hej Bloggen!
Pheeew! Kom hem i natt någongång vid halv 2 kankse? och sen kunde jag inte sova, så jag låg och kollade på sex and the city filmen på ipoden, var tvungen att kolla klart på den iockmed att jag kollade på den i bilen påväg hem.
Idag stack jag och jobba rut 11 tiden för att det var  dåligt med folk. Men har fan bara lust att hoppa av för att plask och lek är ett jävla stort skämt!!
Sen när jag kom hem ar jag bara tagit det lite lungt! Vi beställde pizza så mår lite illa nu, palla bara halva så den andra halvan får bli lunch eller middag i morgon! ;)
När jag logga in på bloglovin så var det fullprpppat med inlägg, jag läste några men sen så bara klickade jag på markera alla annars hade det fan tagit hela dagen att läsa..
Nej nu ska jag nog ta och ringa sandra, för att få lite uppdatering. Det ryktas om sovmorgon i morgon och en soft vecka fram över ;)
Kommer med uppdatering om resan under kvällen! ;)

PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0