söndag

är det vår eller är det vår?
Guuuud vilket underbart väder vi har fått idag, fast har ju dock varit i en simmhall typ hela dagen.. (8.30-15.30) Men under rasterna så har jag faktiskt pluggat lite på psykologin. Syrran sitter och kolla på ice age 2 just nu och jag kan inte motstå, ni som känner mig vet att jag älskar ice age!!! Så ska sätta mig ner och joina syrran med psykologiboken i handen. Mamma är vell snart klar med maten, så när jag har käkat så får jag övergå till svenska redovisningen vi har i morgon.
Återkommer senare ikväll!
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Visst blir man som en helt ny människa när det blir bra väder?! så himla skönt

2009-03-29 @ 23:45:50
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0