På Råå

Såå, nu är det eftermiddag och här sitter elin med en macka i näven ;P
Det har varit en mycket händelserik dag idag tycker jag. På lunchen så stack jag, sandra & hannes till knutan för att jag och sandra skulle fixa våra biljetter (destinationen får ni veta senare ikväll ;P) Sen stack vi tre till max och käka lite. & sedan tog vi bussen till råå där vi gick på något båt museéum. Jag tyckte faktiskt det var rätt så intressant! Han snackade lite om öresund och om Kurt Björklund. För er som inte vet så är han en snubbe som typ har seglat själv runt hela världen tre gånger, kan ni fatta? Inte jag iallafall!
Vi sluta rätt så tidigt och när vi va på Råå så gick vi även förbi Ann Wilsons hus. Ni vet hon som sitter i jurryn på lets dance ;P Men det var inget speciellt med det. Det är ett helt vanligt radhus, hehe.
Det blir nog att jag åker till vattengympan iallafall. Känner mig rätt så pepp för det ändå ;P Ska ju käka vofflor ikväll ju, hehe.
nej, nu ska jag plugga lite och sen blir det somsagtvattengympa! ;)
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0