Marley & me

så nu är jag hemma från bion, guuuud  vad kallt det är ute! Längtar tills jag flyttar ifrån sverige då det kommer vara värmt året om. Där temperaturen aldrig når under 20 grader ;P
Iallafall hade tänkt att berätta lite om filmen. Jag har ju läst boken, gjorde det typ i januari. Så vad tyckte jag då om filmen? Jag viste ju typ redan vad som skulle hända i filmen så det var kanske en tabbe att läsa den innan men sen så visste jag ju mycket mer än vad som hände i filmen som inte visades ;P Men för er som vill se filmen eller tänker göra det ska ni ha detta i bakhuvudet att Marley har funnits på rikitgt och burit sig åt på detta viset, det är helt sjukt! Lite om skådespelarna, owen är så lugn. Han har alltid det lugnet när har spelar filmen men det är kanske som han är som person? Han är lixom lite mysig på något sätt. I bilen påväg hem så sa mamma att han är ful-snygg. Så sa jag, ja han hade nog varit jätte snygg om han hade haft en annan näsa eller fixat till den (om det är möjligt?) Jennifer Aniston, min favorit ;) Lika snygg och proffsig som allid. Hon spelade riktigt bra, de lite mindre roliga scenerna såg så äkta ut men som skådespelerska ska man ju leva sig in i rollerna och det gjorde verkligen båda två.  Så med andra ord det är en mycket rolig film med ändå sååååå rörande, fick en stor klump i halsen. Kan varmt rekomendera den!


Fattar ni vad jag menar med Owens näsa?
Ge mig Jenn´ hår! eller iallafall färgen
 




Ikväll är det ju let´s dance final men tv´n är upptagen. Pappa kollar på hockey. Har tjatat på han jätte länge att han ska skaffa en ny tv i köket (den andra gick i sönder för ett tag sen) Lixom fatta vad najs det hade varit, jag sitter här i köket och kollar på tv, men men. Får vell hålla min uppdaterad på internet ;)¨
 Ska fortsätta med mitt arbete nu iallafall, det är faktiskt riktigt intressant om jag får säga det själv.
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill se den filmen :)

2009-03-27 @ 22:58:57
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

jättefin blogg:)

2009-03-27 @ 23:00:44
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: sandra

JA! kom igen elin. vi flyttar utomlands tillsammans efter studenten :D

2009-03-27 @ 23:01:27
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0