Måndag & sovmorgon! (:

Godermorgon!
har nästan precis vaknat och kaffekokaren står på högvarv ;P Ska snart gå och käka frulle och sen göra vid mig för skolan. Vill verklige inte! Längtar som fan tills studenten vilket är om 1 år typ, blöööö! Men jaja, nu ska vi inte vara så negativa. Förutom att jag ställde mig på vågen precis & den visa att jag gått upp typ 2 kilo, panik! Tur att man ska börja träna snart då! ;)

Nej nu ska jag gå och käka lite och kanske sätta mig vid tv´n? tåget grån 11.25 men jag pallar inte stressa. Men vi synes i eftermiddag!
Där kommer komma fler bilder sen från skidresan när pappa pallar lägga in sina bilder från sin kamera & sen har mamma även några bilder som hon ska skicka till mig ;P

Nej nu hör jag att kaffet är  klart,
PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0