lurad?

Ni är för söta, hihi!
Såklart att det inte är Lady Gaga i de tidigare inlägget. Det är ju såklart Nicole Richie som fottas för BlackBook Magazine. Klädd i Louis Vuitton x Stephen Sprouse graffititajts ;)
Men hon påminner lite om Lady Gaga med den där peruken ;P Vilket jag kom att tänka på att igårkväll så hade jag denna låten på hjärnan (se klippet nedan) älskar den låten för att varje gång jag lyssnar på den gör att man bara längtar mer och mer till sommaren. Så plugga in texten nu för att den kommer säkert spelas mycket på radion i sommar!! ;)


Lady Gaga - Summerboy



Nej, nu ska jag gå och fixa lite sen blir det sängen
PUSS & god natt! :*

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du har haft en underbar torsdag nu och hoppas du får en grym fredag imorgon! Ha det bäst!

2009-03-26 @ 22:29:50
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0