Ledig = Ellen degeneres show!

Ni som känner mig vet att jag alltid kollar på ellen när jag får chansen & gud vad jag skratta idag. Kolla in detta klippet! ;D


Och sen har det bara fortsatt, hahahaha ;D  Tack vare dessa 2 söta tjejer som sjöng i badrummet.



Johm mayer & ellen sjunger just dance
JAG DÖÖÖÖR AV SKRATT!!! ;D

 

Ellen & Pink sjunger so what
ALTSÅ JAG PALLAR INTE MER!!! ;D



Guuuud altså detta arbetet var inte allt för lätt altså, ska skriva lite om etik, men vafan e det för något? Hittar typ ingenting på nätet & sen ska jag skriva om pedofiler och dessa 2 ämnena ska vara rellaterade till turismbranschen. Jag ringde till pappa och fråga vad som menades med etik men då sammtidigt så råkade jag sappa in på oprah också var där en jätte lång 12 åring så jag råka stänga av pappa totalt så jag hörde inte vad han sa, jag bara svara med ja hela tiden ;P Men han skulle hjälpa mig ikväll när vi kommer hem. Ska skriva lite om pedofiler nu iallafall och sen ska jag gå och fräsha upp mig lite (:

Vad tyckte ni om videosarna? hahahaha ;D
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hahaha, hade jag inte suttit på jobbet så hade jag nog legat på golvet och gråtit ;)

2009-03-11 @ 15:24:03
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha jag älskar Ellen!

2009-03-12 @ 15:50:55
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0