Kvälls funderingar

Altså jag satt precis och tänkte lite..
För att imorgon ska vi tydligen till råå med klassen på geografin.. på något museeum och lyssna på någon gubbe där & ingen vet typ hur lång tid det tar så vi ska iallafall vara där kl1. också slutar vi efter det. Också hade jag tänkt att gå på vattengympan med mamma i morgon men vet ju somsagt inte när vi slutar skolan i morgon och jag pallar inte att ta med badkläder i onödan och sitta på stan helt själv i flera timmar för att vänta på mamma. Så kom jag precis på att jag har 2 st. alternativ; 1 att jag tar chansen och försöker hinna hem och käka och ta badkläderna och sedan ta bussen in till helsingborg igen. 2 att mamma tar med mina badkläder till jobb i morgon ifall vi slutar runt 3 tiden? Men det lutar nog mest åt det hållet att åka hem om för att då kommer jag inte iheller slösa så mycket pengar. För går jag i stan lovar jag att jag kommer att finna något, hehe ;P Och jag måste ju spara pängarna nu tills jag och sandra ska iväg ;)
Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, lägga fram kläder & packa väskan. Sen bir det vänner som alltid & jag får nog ta och läsa några sidor i min bok ;)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0