it´s ellen time! (:

hey hey!
provet gick faktiskt bättre än förväntat! (: efter provet så kollade vi på filmen taken som handlar om trafficing. Kan varmt rekomdera den för er som inte har sett den. Filmen har ett viktigt budskap fast det negativa med filmen tyckte jag att det var för mycket pang pang. Det var lite överdrivet.. Men själva handlingen var annars bra!
Tog samma buss hem som igår fast dörrana klabba så vi fick byta buss. Jag hopade av vid maxi och åkte med mamma hem istället. Nu sitter jag i soffan med en cola vid min sida och kollar på ellen, lycka! Efter ellen ska jag och mamma hem till mormor & fika lite, hur mysigt som helst! (:
Här kommer en dagens outfit, jeans & en enkel tröja. Jag brukar oftast gilla tights men de senaste dagarna så har jag kännt för jeans, konstigt för att brukar tycka det är jobbigt ibland när de sitter så tight vid midjan, läs jag har breda höfter. Nog prartat om det, enjoy!


Jeans - cheap monday
tröja - H&M
skarf/halsduk - gina tricot

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 13:13:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0