I skolan.

Är det vinter eller är det vår?
Det är typ svinkallt ute och frost och sont men det ser även vårigt ut när solen lyser. & bara solen lyser så mår jg bra! ;)
Sitter i skolan nu, har precis haft extra enelska & jg gillar verkligen den läraren för att hon brinner typ för tt hjälpa oss. In med fler sonna lärare tycker jag!!
Jag hr betämt mig för gårdagens fundering och det blir nog ingen vttengympa idag för att måste sitta hemm och plugga och käka vofflor såklart!! (:
Men i morse så kom mamma på världens bästa ide att vi ska börja gå typ 30 min på morgonen innan vi sticker iväg. Gjorde det när jag  gick i nian och man mår så mycket bättre!! ;)
Nej, nu ska jag nog gå och se ifall jag kan ragga upp någon att  umgås med innan vi börjar sammhålls lektionen.
PUSS  :* på er, så synes vi sen i eftermiddg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0