i skolan!

hey hey!
vilket vårväder det är idag i helsingborg. Solen skiner fast det blåser som fan! Skulle nog inte tagit min vårjacka idag som jag gjorde igår, men då var det faktiskt lite varmare :P Men men.. Gick och la mig tidigt igår för att mådde ju inte allt för bra :( Och jag trodde att jag skulle vara utvilad tills idag och jag hade tillockmed sovmorgon, men nej då,. Satt typ och halvsov på spanskan..
Nej, nu ska avsluta svenska lektionen och gå på engleksa istället. Höres sen då jag ska berätta vad det är för speciellt med denna dagen. den 17 mars 2005 så .....
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra

aw, stackars elin! men du ska komma ändå imorgon :D:D puss på dig!

2009-03-17 @ 13:41:04
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0