Godförmiddag!

Jag kollade ju på melodifestivalen igår och gick bort från tv´n men högsta volym i mobilen för att slippa höra ugglan sjunga. När jag kom tillbax så sa mamma att låten var jätte fin, så sa jag men isåfall så får jag läsa låttexten på internet eller ifall någon annan sjunger den. Jag är hemskt ledsen men jag klarar inte av den människan. & när poängen skulle delas ut så hejade jag på alla förutom ugglan och snacka om vad nervös jag var på slutet hon var fan nära på att vinna, pheeew!! Mitt hjärta dunka som jag skulle få en hjärtklappning vilken sekund som helst & vilken lättnad när Malena vann!  (: Såhär tycker jag om låten; den engelska delen är så simpel. Det är tillockmed att jag hade kunnat skriva enlåt. Låten påminner om Fredik Kempes låt som han låg inne med för några år sedan - vincero. När refrengen på låten kommer är det lågot alldeles extra, säga vad man vill men opra kan människan sjunga! Men i mellanåt så tycker jag att hon skriker för mycket. Men jag tyckte att det var skitkul att Malena vann iallafall, det är hon värd. Hon verkar ha en härlig personlighet, Och jag ger henne alla lycka när hon ska till Ryssland och spöa skiten ur europa, haha! ;P 

 
Fredrik Kempe - Vincero
kommer ni ihåg? Denna låten spelades flitigt hos mig för några år sedan.
Tycker den är helmysig! (:



Efter mello bello  igår så kollade jag på den andra arn filmen. Jag fattar typ ingenting av den för att jag är har inte läst så mycket historia i mitt liv. Men när man kollar på filmen så tänker man verkligen efter att det var typ såhär man levde för ca 800-1000 år sedan...

Nej, nu ska jag läsa några bloggar och sen gå och duscha.
Höres sen!
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0