frulle

jag tänkte att jag skulle vara lite effektiv idag så jag startade laptopen så ni sitter jag i soffan framför tvn och käkar frulle. När jag är klar så ska jag börja på mitt arbete, så kan jag kolla på tv samtidigt. Så jag sparar lite tid. Just nu tittar jag på top model, och man har inte sett denna sesången 1000 ggr heller ;P men efter så är det oprah skulle tydligen handla om smarta barn. Tycker sont är skit kul att kolla på.

Nej nu ska jag käka upp mina mackor och dricka lite kaffe så jag kan sätta igång och plugga sen! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

låter som min morgon:)

2009-03-11 @ 10:20:44
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0