fredag + lördag!

Nu ska ni får höra!
Igår när jag skulle ta bussen till Malin så var det avspärrat i bjuv (hålan där jag bor) så bussen fick typ vända och köra utanför byn istället. Jag blev ju helt orolig så jag ringde mamma så pappa kolla upp det på internet. Det hade tydligen varit en man som viftat med en pistol och sont shiiiit, helt läskigt tyckte jag!! Men jag kom fram hel iallafall (:
Jag älskar att komma hem till malin för att man känner sig lixom som hemma där. Så vi satt och drack lite med hennes familj, snacka lite och sont. Efter någon timme så stack vi in till grannen. Dom hade nämnligen en överraskningsfest för min klasskompis kille. Så vi var där kanske till  lite över 12 sen följde vi med malins mamma hem så satt vi där och snacka lite istället för att det blev dött på den andra festen efter ett tag. Så jag tog bussen hem vid 1 iallafall sen kom mamma och mötte mig (:

Så nu har jag nästan precis kommit  ut ur duschen, fryser som fan! Blir typ aldrig frisk. Var ju i malmö med sandra igår & festa fast jag mådde skit också hade jag typ ont i hela kroppen när vi var i malmö men jag fick bita ihop, hehe! Fast jag klagade rätt så mycket.. Men det fick sandra stå ut med ;P
Ska snart iväg och jobba och sen blir det fördelsedagskalas för mormor som fyller 76 år idag. Vill bara stanna tiden vill inte att hon ska bli äldre. Blir så deppad var gång den tanken ploppar upp i huvudet.
PUSS :*


Bild från igår,
malin & jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0