elin & sandra gör malmö på sitt sätt!

Oj, här var det glest för denna dagens inälgg ;P Men det är bara för att jag har tillbringat dagen i Malmö!
Men först så var det skola & redovisning, som för övrigt gick hur bra som hest! ;) Tycker jag iallafall! Efter skolan stack jag & snadra till Malmö först så kolla vi runt lite men jag köpte igenting för att måste ju spara till en framtida resa (mer om det senare). Efter det så stack vi till västra hamnen till espresso house där, köpte take away & hade jäte mysigt! (: Sedan stack vi hem igen för att båda skulle på vars ett håll ikväll. Jag ska på en fest & snadra ska på en annan. Men snart ska vi festa tillsammans om några veckor!!!! :]

Just nu sitter jag och dricker en cider. Ska snart ta bussen till min kompis & förfesta för att sedan sticka till en annan fest. Men jag ska försöka ta det lungt! Pallar inte blir så jävla snurrig, som typ alltid händer annars! ;P Ikväll blev det en enkel outfit, ljusa jeans och en hello kitty t-shirt (kommer kanske bild i morgon?)
Men här kommer iallafall dagens bilder!! ;D


TACK FÖR OSS!  :*
det är jag som dricker en stor mochalatte (min älskling)
& sandra dricker sin lilla chailatte (hennes älskling)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en jävligt mysig dag hjärtat :) <3

2009-03-21 @ 13:13:12
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0