Weekend update!

Goderafton! (:
Nu har jag äntligen roo att blogga lite. För att när jag kom hem idag så var jag så satans trött så jag somna framför sällskapsresan ;P Här kommer iallafall en liten weekend update!




fredag; då var det ju först spaghetti & köttfärssås hemma hos farmor & farfar och sen lyckades vi ta oss ner till parken när det slutat regna. Sen vid 5 tiden så körde vi upp till Mellbystrand där vi satte igång att göra midsommar mat, muuums! (: Med god dricka till det, öl & jäger! ;) Det blev en rätt så tidig kväll & det var så himlans skönt må jag säga! Vi gick nog och la oss vid 1 tiden?





För er som inte riktigt har fattat vad och vilka jag har firat midsommar med så är det då mammas barndoms/bästa vän & hennes familj+en kompis.
på bilden fr. vänster: Cecilia, mamma, jag, Joakim, Jenny, Patricia, pappa & Micke. Sen var vi 2 till (: Det var faktiskt riktigt najs! Man känner sig som hemma när man umgås med detta folket! (:



lördag; vi vakna, käka frulle och sen var det fint väder så vi satte oss på trädäcket och sola. Jag badade faktiskt också i poolen i 20 gradigt vatten, klå det du?! ;P Sen gick vi ner och spela mini golf och jag typ loosa. För att Joakim läste mitt horoskop och där stod det att jag inte skulle tävla för att jag skulle looosa! Men den familjen som vi var hos de spelar typ golf, haha! ;D När vi var klara där så sprang vi nästan hem och laga mat för att alla var typ sjukt hungriga! Så vi grilla drack lite vin och så. Sen stack de vuxna så vi ungdomar var kvar i stugan. Vi spela kort & körde tequila race, hehe! Och för att inte missa så kolla vi även på sunes jul, haha! ;D


Jag har typ lekt med Ozzy hela helgen. Har fullt med rivmärken på händerna för att jag har lekt med en mus så var svansen på musen så kort så Ozzy fick tag på mina händer ett antal gånger (:


söndag; alla var helt döda typ! Vi sola även lite idag men sen körde vi hem typ vid 2-3 tiden? rätt så lagom. Så när vi körde där ifrån så tänkte jag, bra då kan man lägga sig i trädgården och sola lite när man kommer hem. Men nej då, när man kommer hem så spöregnar det.. Men men, det ryktas om att det ska bli gooodie väder nästa vecka!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vänta?! är det inte magnus fårn barbados? :O

2009-06-22 @ 00:03:59
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Zarah

*Vad skulle du helst spendera pengar på? Upplevelser eller prylar? Svara görna på frågan i min blogg, ha det bra! :)*



http://zlundin.blogg.se

2009-06-22 @ 11:08:37
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilken bedårande kissekatt! :D

2009-06-23 @ 07:39:01
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0