Vad händer?!




Idag tog jag en lång frulle ute i solen och läste hänt i veckan. Mormor prenumererar på den så får vi alltid den när hon läst klart, prima ballerina! ;)
Vad ska elin hitta på idag då? Jo hon ska möta upp sandra & alex för att gå en runda i stan. Ska även passa på att lämna tillbax min klänning jag köpte på gina i tisdags. För att jag fann en silvrig fransklänning på H&M igår för endast 149:- Iockmed att jag inte har något jobb och är så gott som nästan pank så kan man inte få för mycket av det goda utan man får prioritera vissa saker.. Tråkigt men sant!
Idag går jag klädd i ett vitt linne som syrran dekorerat med en Hello kitty brodyr. På benen har jag ett par sönderklippta levi´s jeans & fötterna är prydda med ett par gladiatorskor från Nilson (niljon, hahaha! ;D)  

Riktat till sandra!!
Hon tror att hon är tillsammans med Carl Philip så här får du ett livs-kollage av din prins, hahahaha! ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att mer än carlphilip är riktat till mig ;) ghahahah!



AAAAAAAWE!!!!! klipp ut det till mig och ge det i födelsedagspresent. eller, jag kan ju ifs fota honom själv :) vänta bara tills du ser oss två i hänt i veckan ;)

2009-06-25 @ 22:54:51
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0