elin är deprimerad

Varför kan det inte bli bra väder så man kan sola & bli brun och fin. Man har heller ingen lust att hitta på något när vädret är som det är. Jag hade iallafall en äventyrisk morgon, om man kan säga så, finns verkligen det ordet? Jag vakna, kolla några avsnitt på satc. Jag ville ha american panncaces till frukost men vi hade ingen filmjölk hemma så jag tog moppen (vill ha ett värmare sverige, kör så mycket ni bara kan) Jag hade kunnat gått för att det tar bara 5 min, men palla lixom? Men sen när jag kom hem så fann jag inte receptet och skrivaren är helt störd och palla skriva om receptet för hand? Så det fick bli kaffe & 2 mackor istället...
Denna morgon har jag tillbringat framför tv´n och nu funderar jag på ifall jag ska gå och duscha? För tillfället så har vi inget varmvatten så jag kommer få duscha i isvatten. Jag klev in i duschen men det funkade ej, det var svinkallt så jag fick tvätta av mig lite lätt så får jag dra hem till mormor istället i morgon och duscha där, pallar inte sticka dit idag..
Ni får ursäkta mig att jag är helt anti allt, men jag tror att jag har PMS.. Jag väntar på att mensen ska komma innan midsommar så man sliper hålla på att klabba med det då.. & just nu ser jag ut som en prickig gorv i huvudet så det är knappt man vågar visa sig. + att man känner sig så äcklig & fet, hatar somsagt mina höfter som står 2 mil ut :(

Kommentarer
Postat av: sandra

men kära du, du är fin som du är elin! :)<3

2009-06-15 @ 14:48:01
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0