många rubriker


Idag köpte jag en ice age glass men jag blev så besviken för att jag trodde man skulle få något ice age märke i plast, nej då var det själva papperslocket, jag blev faktiskt lite ledsen i ögat där... Men glassen var god!! (:


Detta inlägget hade kunnat haft en jävla massa rubriker för att idag har inte jag någon rubrik torka alls, haha! Några förslag är tex. Pratglada skåningar/pratglada män, det blev en dag på stranden, nu var det stekta fläsket kokt, ja när ni läser inlägget kan ni säkert fatta varför!! ;P
Idag tog jag bussen in till stan med Malin, luise & hennes syrra. När jag stod och vänta på bussen så kom där fram någon snubbe och snacka med mig... När vi kom in till stan så la vi oss på friabad och vi låg där typ 1 5 timmar om inte mer? Vi badade inte så mycket, vi doppa mest fötterna för att där var tång i vattnet och dom som känner mig vet att jag får paniik av tång. Jag säger att jag är alargisk ;P När Louise och hennes syrra stuckit hem så låg jag & malin kvar så lite innan vi skulle gå så kom där fram en snubbe och fråga ifall jag kunde kolla till hans saker medans han  var nere och bada. Först trodde jag & malin att där var en bomb i påsen eller knark för att han verka lite knas! men det var nog bara hans personlighet. När han doppat sig så kom han tillbax och snacka lite, haha! ;D
Fy fan vad jag har ont i mina ben just nu!! Tog lite av malins cocosolja och de kokar ju på benen så jag har skiiiit ont, haha! Har även bränt mig ännu mer på ryggen nu, hoppas att det blir lite molnigare i morgon för mitt eget bästa! hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0