Utgång ikväll!

Just nu håller jag på att irra runt som en höna här hemma. Ska ut ikväll men inte i helsingborg utan idag blir det helsingör i danmark, klå det om ni kan? ;P Snart kommer emma, vi ska bonna med lite pizza. Vi ska ut rätt så tidigt idag i och med att vi står med på gäst listan och det är insläpp mellan 8 & 9. Så vi ska ha förferre här alldeles strax, wiiihoooo! Fast jag är CP trött och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig? Just nu har jag på mig min klänning från style by stars men altså den är inte så snygg & kasar upp hela tiden. Men sen när alla är fulla & glada så är det ingen som bryr sig! hahahah! Eller hur är det? ;D
Ses kanske innan jag sticker ut? Annars så får ni ha en toppen fredag!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0