Stresss!

Har perecis tagit en ibrufen 600ml. Har ont i ryggen så jag inte pallar mer men jag måste!! Har typ jobbat med projektet hela dagen idag förutom när vi åkte hem till vår lärare, käka god mat & sjöng singstar. Det var riktigt mysigt, ville igentligen stanna kvar där längre men var tvungen att ta tåget så jag & sandra kunde fortsätta plugga. Jag kom nästan precis hem men vi har fortfarande lite kvar att göra & jag är dödstrött! Har även en uppgift som jag måste plugga tills i morgon som jag har omprov i. uuuuh! Men måste försöka komma i säng tidigt ikväll för ska upp sjukt tidigt i morgon. Men kikar ni in i morgon middag så ska jag avslöja vad vi jobbat med i några veckor nu! ;)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0