solen, jag saknar dig!

Har jag kollat fel i kalendern eller är det verkligen juni månad? Jag tycker det är helt sinnes iallafall att det är så satans kallt och vi är i mitten på juni. Skolavslutning i morgon och det ska tydligen regna :( Så nu står man och velar med klädvalet, ska man ha klänning eller ett par jeans & en blus, eller kanske ett par tights och en tunika? man blir seriöst helt confused! Ska man då stå utomhus och frysa? det pallar ju inte jag! ääeh, jag får vell lägga upp två outfits tills i morgon så får jag se vad jag känner för!
PUSS :*

Graaaowwww!
Ge mig sommar & värme nuuuu!

Kommentarer
Postat av: michaela

ska bli en riktig skitsommar (ursäkta uttrycket) iår.. men de är väll typiskt sverige..inte konstigt att alla reser bort

2009-06-11 @ 00:25:45
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0