"Sleeden"

Vilka dåliga uppdateringar det blir nu på sommrarna men det får ni stå ut med! ;P
Idag har jag varit riktigt sleeden, tror att det beror på värmen... Idag tog jag moppen hem till malin där det va en massa folk. Vi satt mest uppe på altanen och snacka men det blev även ett dopp i polen! ;) Skönt att ha suttit i skuggan hela dagen för att min kropp behöver verkligen vila! Men imorgon ska jag på det igen! ;D Ska in till stan med emma & ligga på gröningen/stranden får se hur det blir.. Malin skulle nog också med?
Ska försöka komma i säng så fort som möjligt nu så jag kommer upp i tid i morgon! ska ta bussen redan vid 11.  PUSS :*

Tog inga bilder idag. Men här kommer en bild från midsommar förra året då
jag, emma & malin bada topless i malins pool, haha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0