Mallorca frossa!

Ingen kan förstå hur mycket jag vill till mallorca, här kommer några bilder så ni kanske kan förstå varför jag saknar det så mycket!!
sommaren 2006 då jag besökte laura i 5 veckor på mallorca, alcudia

Laura & neus i neus pool

ett av lauras rum i alcudia

Lauras garderob, drömde faktiskt om Brad pitt några ggr. den sommaren! ;D

När vi tjuvbadade på hotellen! ;D

När vi spelade biljard på kvällarna

Sena nätter på stranden

När vi spela uno hemma hos neus

En dag besökte jag, laura & henns kussin hidro park! (:

Här steekte vi typ 2 timmar om dagen

Här blev jag av målad, som jag skratta!! ;D

Mina älskade flipflopp jag köpte & de är lika fina än & inte nerslitna alls, bra kvalitet!!!

Mallorca, alcudia sommaren 2007

min familj hyrde andra våningen på detta hus i 3 veckor för att hälsa på laura med familj! (:

Vi hade trevliga middagar & kvällar på denna underbara balkong!

Kolla in min snygga hatt! ;D fast den är rätt så opraktisk för att kanterna vill inte hålla sig uppe

Vi besökte den underbara marknaden i gamla alcudia!

Vi schoppade loss i palma! (:

Jag blev kär i corina!!

Jag blev brunare än vanligt! ;D

Sen har jag varit på mallorca några ggr. efter det fast skulle jag lägga upp bilder på alla dom gångerna hade det tagit evigheter, men här kommer lite bilder sen jag var i palma hösten 08

Jag & mamma väntar på tåget i Inca efter har gått på den största marknaden på mallorca i några timmar! (:

Kvälls shopping i palma!! I LOOOOVE!

I <3 PALMA!!

Ja, ni förstår själv? (:

När jag fått mina hello kitty "converse" av mamma.
Affären ligger typ vid det gamla olivträdet, så det är bara till att leta gott folk! ;)

PUSS! jag, laura & joan <3


Där fick ni ett litet smakprov av mina mallorca resor, som jag sa innan så jag har varit på många fler, men kan tyvärr inte lägga upp mer nu, haha! ;D
Men fler bilder kommer att tas i sommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0