iockmed

Sisådär 5 timmar senare har jag läst alla 300 inlägg som fanns på bloglovin. Fast det gjorde ingenting iockmed att jag är ledig i morgon ;P Men jag ska ändå gå och lägga mig snart. Då jag ska kolla på söndagsparty somnade ifrån det igår, så trött var jag! I morgon så ska mamma & mormor till tandläkaren så då tänkte jag att jag kunde ju övningsköra lite iockmed att jag har min första körlektion på onsdag så man är lite uppdaterAad & uppvärmd ;P
Nu ska jag gå och byta till pjamas, borsta tänderna & sätta in blekskenan. Har inte gjort det nu på några dagar iockmed att jag har haft lite ont...
Guuud vad mycket iockmed det blev i detta inlägget, men så får det lov att vara ibland. Jag vet att det stavas i och med men det är min blogg & här skriver jag som jag själv vill, mohahahaha! ;D
PUSS :*

Ikväll piffar jag upp inlägget med några bilder

Dagens outfit
Pallade seriöst inte ha några tajta jeans eller tigths på mig idag.
Så det fick bli ett par baggie jeans från Gina, en leopard väst aktigt också från gina och en top från koola anna.



Ikväll har jag bla. lyssnat på lady gaga i dessa lurarna jag har på hueet!
Idag blev de det för att få musiken lite mer koncentrerad & sen poppa jag
även lite popcorn för att jag var helt enkelt sugen på det, hahaha! ;D  
Hahahahahaha, jag liknar som en riktig liten datanörd! hahhaa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0