Härliga dag!




Jag tycker att det händer inget i mitt liv just nu men jag vill, jag vill, jag vill att något ska hända..
Idag var jag i stan med Sandra & Alex iallafall, vi luncha på Petters och jag lämnade tillbax min rosa klänning jag köpte på gina, jag behövde pengarna! Där ser ni vilken finanskris jag har.. Sen gick vi lite på stan och sen stack dom hem så mötte jag upp min syrra i stan så körde vi vidare till väla sen så att mamma kunde få sjuts hem från jobb då vi körde ner i stan igen. När jag kom hem så tog jag & mamma lite rosé och kollade på sommar med ernst, eller jag kollade litesådär för att sandra & hennes polare som tog körkort idag kom och hälsa på & hämta lite saker.
Nu sitter jag här.. Ska rensa upp på bloglovin och sen blir det sängen ganska så tidigt för ska upp & övningsköra med mamma & mormor i morgon för att mormor behövde åka på ett ärende i stan så då tänkte jag att jag kunde ju passa på att övningsköra då! ;) Får se, det kanske även blir en påse popcorn nu ikväll, vem vet? PUSS :*

Kommentarer
Postat av: linda

en liten fråga:)

Vart har du köpt dina gladiator skor?:)

ser ut att vara de där brunfärgen jag har letat efter som en galning:s

2009-06-26 @ 01:26:51
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0