Handikappad

Man kan ju säga att min dag började inte helt bra altså. När jag kom till skolan märkte jag att jag var av med mitt liv, min mobil! Så efter första lektionen så fick jag låna en polares mobil för att ringa pappa, tur så hade jag tappat den i bilen påväg in till stan. Men altså man känner sig helt handikappad utan sin mobil, det är helt sinnes!
Förövrigt så har dagen varit rätt så hyffsad. Lämna in mitt psykologi arbete & redovisade engelskan & svenskan som jag tyckte gick helt OK. Vet ni var? Jag blev godkänd i engelska B, är jag glad eller är jag glad?!!! ;D
Efter skolan stack jag, sandra & sandra ner till stan för att plugga lite, men det blev inte så mycket plugg. Eller jo lite men det blev även en sväng på stan när sandra stuckit hem. Jag och sandra fann vars ett par shorts inne på H&M, halva priset vettu! ;) Sen gick vi lite ärenden som blev skit lyckat! ;)  När sandra stuckit hem så gick jag till mammas jobb. Snacka lite med hennes chef och han tyckte att pappa kunde betala min flygbiljett i till mallis, men det tycker typ alla! ;P Stackars pappa, hehe!
Så jävla skönt har inget plugg tills i morgon, men ska ändå försöka komma i säng i tid ikväll. Ska se ifall man kan få tv´n och kolla lite på färjan, det var ett tag sen & ikväll är det sista avsnittet..

 

Idag har jag stolt varit klädd i mitt kan dee - linne & ett par shorts från mango.
Kommer med mer info. senare om hur & var ni kan köpa nästa kollektion
fast då kommer det inte bli på linne utan på oversize tishor ;) hur snyggt som helst!
:*

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Tack så mycket :)

2009-06-01 @ 23:12:28
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0