GRYNET!


Helt sjukt bra!

För er som inte vet så var jag helt galen i Grynet när jag var mindre! Jag satt bänkad var fredag framför tv´n för att kolla på min stora idol! Så idag när jag var hos mormor så kollade jag på Grynet, eller ja den filmen som hon gjorde. Tyvärr så fungerar inte vår vhs så jag får ha filmen hos mormor & kolla på den där. Men gud vad jag skratta, satt vid tv´n och skratta för mig själv medan mamma & mormor satt i köket. Jag saknar henne så mycket. Lixom varför har hon kommit i skymmundan? Personligen så ska jag nog maila svt och be som sända Grynet på barnkanalen eller nått. För att hon har ett jävligt bra budskap att förmedla till de lite yngre.
Jag var så jävla galen i Grynet så jag gjorde en godis pizza som hon också gjorde en gång, helt galet ellerhur?


Vanlig pizza botten, hallonsylt, marshmallows, fruxo, jugubbar, strössel & ost tror jag.
Kan inte komma ihåg ifall jag tyckte det smakade äckligt eller bra? ;P

Kommentarer
Postat av: Junibarn

Den där pizza låter ju sådär.. Haha, men om man hade gjort det med chokladbotten? Då jävlar ;)

Jag älskade också grynet och hennes sång till Rikard Palm. Har nog fortfarande kvar hennes bok, tror jag. ;)

2009-06-16 @ 23:54:00
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0