det finns många kopior men endast ett orginal!

Shooo! läget? (: nu ska ni få läsa lite om min bra dag som varit & bättre kommer det att bli! ;)
Idag övningskörde jag somsagt och mamma var med. Vi tränade start i uppförsbacke & nerförsbacke & det gick super bra! Sen körde vi även runder lite i stan.
När jag & mamma skulle köra hem så körde vi en sväng inom väla för att jag ville se ifall jag kunde finna stövlarna jag är ute efter men det får nog bli att jag klickar hem dom istället. Jag kom hem några plagg rikare men några hundralappar fattigare.. Sen var jag & mamma inne på ur & penn där mamma köpte en lika dan hello kitty klocka som jag har fast hon köpte med rosa bakrund istället. Altså jag måste seriöst vara någon slags idol eller förebild för min mamma & syster för att köper det inte lika dana kläder som mig eller saker så snor dom det av mig. Ska jag börja byta stil & intresse eller vad är det frågan om? Som man brukar säga det finns många kopior men endast ett orginal! ;)
När vi kom hem satte vi oss i trädgården & sola, mys! Fast jag fick gå in efter typ några timmar för att det börja sticka på bröstet igen, förbaskat!! Ska snart kliva in i duschen men först ska ni få se vad jag shoppat idag! ;)


En prisvärd klänning från gina, 199:-
Man vet aldrig när festen står runt örnet! ;)


en söt blus från hör och häpna, tippy!!
Har typ inte handlat där på flera år men jag & mamma såg
att de jade rea så vi gick in där och så billigt där var!!
För denna gav jag 150:- inte illa pinkat, huh?


Sen fann jag även fräcka öronhänge inne på gina kunde typ inte motstå!
Men när jag kom hem och togdom på mig så såg det lite crazy ut.
Fast det kan ju vara snyggt att bara ha det i ett öra?


När jag kom hem slängde jag på mig min bikini & min super snygga
hello kitty keps jag fick av laura när hon var här i april! (:
Hade en liten dille av att köpa något i hello kitty idag, ni hör själv hur beroende jag är?
Men jag fick nöja mig med att ha på mig kepsen istället, hehe! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0