dagens i-lands problem!

Altså har ni samma problem som jag? Man har alldeles för många kläder så man stirrar sig helt blind på dom! Som jag skrev innan så ska jag gå ut med sandra ikväll, vi ska ut och käka i helsingborg och sen får vi se vart det bär? ;P Innan idag så gick jag i lacktights men nu när jag tittar ut genom fönstret så känner jag inte för det längre. Jag känner för mina gråa tighta cheap monday jeans med hög midja. Jag fattar inte igentligen varför jag köpte jeansen för att det är övertrivet hög midja altså! Jag klär inte i att ha något nerstoppat i byxorna. Och knäppet på byxorna är knappar, hur dåligt som helst! Så gylfen petar jätte långt ut, så man kan inte ha någon tight tröja på sig heller. Gaaaah, vad ska jag ta mig till lixom? Det är samma visa var gång jag tar på mig dessa byxerna. Och sen har jag en massa slappa topar men de är gråa typ nästan alla och jag vill inte bli för grå iockmed att jag tänkte ta min gråa kavaj, haha! ;D Ni hör hur sinnes detta är! Nej, nu ska jag gå in i kläddjungeln igen och leta, ressultat kommer snart! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack söt! :)



Vilken härlig ny header du har! Kram

2009-06-11 @ 19:48:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag känner igen mig! Brukar också ha rejäla problem att bestämma mig för vad jag ska ha på mig när jag ska ut...

2009-06-11 @ 20:39:29
URL: http://madline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0