Bling bajs! :D

Imorse när jag stod och beundra mina fina blekta tänder så märkte jag att det var något som inte stämde.. Mitt tandsmycke hade rammlat av, tydligen när jag haft i blekskenan inatt? Fast plattan till tandsmycket satt kvar så det var bara diamanten som trillat av. Har jag svalt den så kommer jag bajsa bling bling sen!! ;)  hahaha! ;D Så det var på luren dirr och ringa mamma och fråga ifall hon kunde sätta dit en ny (hon är tandsköterska) så efter skolavslutningen så gick jag upp och fick det fixat, wiihoo! (:
Just nu hålller jag på att göra lite taco syrran och hennes kille är och inhaldlar det som vi inte hade här hemma ;P Ska bara käka lite för ska ut med sandra och käka ikväll!! 
Nej. nu måste jag forstätta med maten, ska även koppla in min kära ipod och lyssna på lite lady gaga under tiden!
PUSS :*  

bling_bling.jpg BLING BLING image by zamomuzik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0